2019年5月30日 星期四

睇歐冠決賽理想場地 - SPIRIT Sports Bar

下午參加了馬場的活動,雖然很想睇第一場,但因為都想醫肚,又不想太夜回家,於是提早離場,出CWB找一下可以坐著又可以放鬆的地方。

其實自從之前去過某些酒吧後,酒吧給我的印象已經180度大轉變了,原來除了飲酒,真的有美食!而我昨晚去的也不例外!





SPIRIT Sports Bar~~
地點旺中帶靜,上到去靚靚服務員招待我們坐在一張近門口的枱。
個場好靚好舒服~~而且好多game好吸眼睛~~










我們一看餐牌,已經嘩了出口~~食物種類很多哦!而且...都好吸引!呵呵!





我們點了黑松露雜菌薄餅,蒜茸忌廉煙肉雜菌意,還有炸魚薯條~~

黑松露雜菌薄餅:
WOW~~對於是菌怪的我,一見到已經心花怒放,好開心的感覺!好多菇,好足料!而且黑松露好香,一放下已經知道是黑松露光臨!!
而且個pizza是即整的樣子~~Pizza邊好香脆,但個心好軟!
好值得推介!!






蒜茸忌廉煙肉雜菌意:
其實, SPIRIT Sports Bar真係好足料~~我差不多每一口都有菇!!
個蒜茸好配合個忌廉啊!唔鹹,而且唔膩!






炸魚薯條:
呢個真係...人多之首選!份量也太多了!哈哈!
個炸魚好熱呼呼地上枱!而且明顯炸粉有混入特別的調味~~
另外...是我味覺問題?薯條有少少甜甜的...不多!沒有over!但好有味覺驚喜!






最後特別送上店長推介的酒~~Lemoncello!!

我好好彩,因為這酒下星期才推出!店長希望我們可以俾少少意見,所以才有得飲!
Lemoncello是用意大利西西里島來的檸檬再加Vodka~~~記得只能少少地飲,因為酒精度都高哦~ (有30度)!!




小M飲了~~真的很fresh!好易入口,似飲檸檬汁,酒味不太突出...結果...真係會忍不住係咁飲....(店長是對的!)


重點再提一次~~ SPIRIT Sports Bar的性價比真係好高!食物不算貴,有質素,份量又大,而且不限時任坐!服務又好好~~因為見職員會同客人溝通和玩game!好NICE~~





場上又有多個大電視!真心推介黎緊歐冠決賽可以去呢度!!


SPIRIT Sports Bar
銅鑼灣耀華街38號 Zing!6樓  
6/F, Zing!, 38 Yiu Wah Street, Causeway Bay 
Tel: 66433131







Openrice ~ Ming L. (Level 4)
Tripadvisor ~ MingL825 (Level 5)
大眾點評 ~ MingL (Level 3)














沒有留言:

張貼留言