2019年4月12日 星期五

温柔地保護皮膚的Baby Bean Organics Baby Oil 有機認證嬰兒潤膚油

坊間嘅BB油好多,要搵到一隻防敏感純天然,而且對抗濕疹皮膚問題有效嘅BB油,真係好困難。

小M 我本身有濕疹, 天氣一乾或者我做完運動流汗, 都會令到濕疹發作, 之前同朋友去bbq, 因為陽光都比較燦爛, 汗水不停咁流, 而我濕疹發作個部位就不停痕癢, 其實真係好辛苦。
細太子有同我一樣嘅情況, 小朋友就更加不能輕視同忽視, 所以最近到手嘅Baby Bean Organics有機認證嬰兒潤膚油令我哋大為驚喜。



澳洲Baby Bean Organics有機認證一系列嬰幼兒護膚品主要成分有機蘆薈葉汁、有機金盞花、有機椰子油、有機牛油果油及有機橄欖葉萃取物是市面上難得同時集整所有保濕、抗氧化、抗炎、消炎及有助修復的成分。適合嬰兒幼嫩及濕疹肌膚使用。在澳洲有3成用家是大人特別是有濕疹及敏感肌膚,玫瑰痤瘡也適用。




Baby Bean Organics有機認證嬰兒潤膚油蘊含有機椰子、有機牛油果油、有機橄欖葉萃取物、向日葵籽油和白池花籽油無香料配方、俱舒緩效用的嬰兒潤膚油提供卓越的水合作用,容易被寶寶吸收,而且配方含有皮膚所需的脂肪酸、抗氧化、抗菌和抗炎成份,保護寶寶的皮膚,減輕乾燥、擦傷和刺激的不適。此潤膚油一物多用,有效保護大人及寶寶的皮膚。

其實不得不提,內含向日葵籽油 可防止肌膚老化,對肌膚細胞有保護及重建功效,可強化細胞的緊密度,所以成人都可使用。特別是孕婦有預防妊娠紋之用。

咁正?真係要用下先~~





一般BB油都有立痴痴嘅感覺, 但Baby Bean Organics Baby Oil沒有這種感覺不特止, 按下後非常水潤的感覺, 根本停留不到在我的手背上, 如水滑下(  ̄▽ ̄)σ。

使用初期感覺不算太大, 但等多一陣就發覺感覺非常出。 濕疹嘅地方痕癢停止,而且到第二天還有持續既滋潤感。

出奇地,我手中的濕疹真係淡左好多~~而且出汗都沒有痕癢感覺!好正啊~



之後,細太子用了後, 濕疹的位置的紅斑淡左好多!而且可以有潤滑皮膚作用~~好開心!





其實對於 濕疹患者來說~~可以有幫助的產品已經是大救星,更不用說Baby Bean Organics Baby Oil有其他副加功能了!



我妹妹正在懷孕,我都要推介她用Baby Bean Organics Baby Oil預防妊娠紋先得!!





Web : https://www.bigfamilybee.com
Ig:big family bee
Fb:https://m.facebook.com/profile.php?id=2008926552678268&ref=content_filter



#BigFamilyBee 
#有機認證 
#澳洲 
#濕疹 
#初生嬰兒  
#獲獎品牌
#金盞花
#牛油果油
#椰子
#蘆薈
#向日葵籽油
#橄欖葉萃取物
#嬰幼兒護膚品
#保濕
#抗氧化




FB: https://www.facebook.com/blogger.l.ming/
blog: http://mingproduce.blogspot.hk/
IG: www.instagram.com/ming.pa/
Girls女生日常: https://pretty.presslogic.com/author/ming-pa
Openrice: Ming L. (level 4)


#食評 #Lming #香港 #hkfoodie #escaperoom #Food #Commentary #hkblogger #openrice #blogger #share #eating #traveler #love #model #eat #life #follow4followback #hkig #follow #KOL




免責聲明:
是次產品/產品資料由 品牌 提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。



















沒有留言:

張貼留言