2017年7月14日 星期五

ROUTE 83的扒處理不太好

LUNCH 由同事帶隊去食西餐,坦白講,大埔的西餐出名平靚正!


到達時有點期待~~唔知道lunch 做得怎樣?





餐牌上選擇很多啊~不過今天不是試招牌。
 
LUNCH的選擇都OK,而且價錢算合理,又有湯/沙律,包飲品!
我叫了牛排餐配意粉,同事叫了C,D和F餐~~



有一個沙律做前菜的確不錯,健康之餘也可以清一清腸胃,如果是叫湯也是雜菜湯,健康的選擇! 

朋友的豬扒餐先到,之後到我的牛扒餐。
由於想試足兩款,所以我們一半一半的分。
 

 先說豬扒~太硬了~~好難切=.=",我以為是我把刀的問題.....味道算可以,但咬感太強,我怕傷到牙齒,哈哈!

牛扒比豬扒好,但都有點點問題!
因為有根,切不開,中間肉心都算可以,但由於沒有問我要幾多成熟,這點不討論。我認為這牛扒牛味不足,就算是冰鮮都可以處理得好好的...(因為我食過...)嗯~~OK LA....

 
以下的都只有相,我沒有試過個個味,賣相不錯。


最後我加了5元要了一杯咖啡,其實都幾好飲~~~(難道飲品才是這店的主打?)
我見其他人有叫熱狗或漢堡,我相信會比今次吃的好味!
 
 

沒有留言:

張貼留言