2019年3月11日 星期一

份量和味道也十足 [桃園粥麵小廚 Tao Yuen]

粉嶺嘉福邨, 其實交通真係唔係好方便, 所以入面嘅嘢食和餐廳,對嘉福邨嘅居民嚟講都十分重要, 今次我會介紹入面其中一間茶餐廳, 之前食過一次, 份量超多, 早餐根本食唔曬🤣🤣。因為質素很好,價格OK,變相性價比超高!

今次我們午餐去,值得推介。





我點了一個常餐, 蕃茄濃湯鮮牛肉通粉, 配炒蛋多士腸仔, 坦白講個通粉非常大份量, 平時叫常餐也很怕甜不飽肚。 在這裏吃絕對沒有這個問題。




蕃茄濃湯鮮牛肉通粉蕃茄味和牛肉味非常配合, 牛肉鮮嫩, 處理得好好。
另外我很喜歡他的炒蛋, 滑蛋非常好味。





另一個非常值得推介的午餐, 雞扒滑蛋蓋飯配蕃茄汁。
這個有點似 日式蛋包飯, 不配咖哩汁轉配番茄汁, 
每一啖飯也可以沾上番茄汁和炒蛋, 非常入味。






煎雞扒煎得非常香脆, 雞肉有雞汁流出嚟, 證明時間掌握得很好。


_______________________________________________________________________



歡迎邀稿/合作試用/出席活動: 
To Connect On:
Email: mingproduce@gmail.com
明太子的生活記事本(我的BB日記) FB:
https://www.facebook.com/puddinghome.hnc/?fref=ts
Ztyle: http://mingproduce.theztyle.com
IG: www.instagram.com/ming.pa/
Openrice: https://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=63738402





________________________________________________________________________










沒有留言:

張貼留言