2019年3月18日 星期一

抵食好食又大份之[揾食市集中的Pasta Monster]

一大咗去完科學園跑步~ 雖然只是三公里, 但在烈日陽光底下,實在消耗不少。

在朋友介紹下, 我們去了大圍一個新的food court。

我最喜歡去搵食。 GOGOGO! 真的有驚喜,沒有令我失望。








這次選擇了二樓的Pasta Monster 有好大個burger 也可以選擇意粉。 而且一大個burger餐,50蚊都唔使!Σ( ° °|||)




加杯果汁只需要8蚊!我們另外加了一個洋蔥圈~好,立即介紹!






首先介紹洋蔥圈, 一定要食, 咬落去外脆內軟,而且非常juicy
(´ω`)

好好味,我不停食。 入面嘅洋蔥好甜( • ̀ω•́ )





卡邦尼意粉超級正, 除咗creamy 又唔膩, 調味又好,唔會好鹹,而且份量非常足夠。推介!








之後介紹大漢堡, 牛扒有成差不多1.5 cm厚度Σ⊙▃⊙川。

加上芝士蓋面, 而且中間嘅蔬菜 可以中和返牛扒煎出來的乾度。

旁邊有海量薯條……50蚊都唔使(^ω^)




坦白講,性價比咁高,好難唔推介 (/^^)/ ,好味得太過分了,份量也多得太過分了,而我又……真係吃了~





好幸福(*´╰╯`)

Pasta Monster
大圍村南道45-47搵食市集113號舖


________________________________________________________________________










沒有留言:

張貼留言