2018年7月10日 星期二

垃圾阿太車仔麵

車仔麵我食得多,咁垃圾都是第一間order到食,都是令人燥底到一個點的食店!

在牛頭角下車,因為不知道吃甚麼才好,打算簡簡單單買車仔麵返公司食,經過見到~~打算一試,心諗都應該無咩伏嘢...嘩!太搞錯了!係差到一個點!


我在其他區都吃過不少小店,很多也很出色,這間不得了~~再留著是為了甚麼?


車仔麵有30幾款餸揀,款式算多,我今次三餸麵加飲品42蚊, 凍飲另加兩蚊。




我去到時得我一個人在等,我心諗應該很快就OK,怎知道...我等了10MINS也沒有,再等~~20分鐘過去了~~我終於燥底地叫退錢!!他們才說有了有了~~~




一肚氣~~20MINS又不是人多!做緊咩架!!


我一心諗:好了!只要好味也算!美食是要等的....ohhh, sorry!20分鐘白等!


死鹹,味精~~兩個字垃圾!仲要42蚊!






 


個蘿蔔又唔甜,雞翼尖和牛腩又沒有味~~雞無雞味,牛無牛味,只有鹹味!!






真心救命,已經無性價比可言,又沒有服務可言,連食物都唔得!!










唔明為何還可以繼續做下去!!一點也不良心的小店!!




______________________________________________________________




歡迎邀稿/合作試用/出席活動:
To Connect On:
Email: mingproduce@gmail.com
More Reviews on:
L. Ming FB: https://www.facebook.com/blogger.l.ming/
明太子的生活記事本(我的BB日記) FB:
https://www.facebook.com/puddinghome.hnc/?fref=ts
L.Ming BLOG: http://mingproduce.blogspot.hk/
Ztyle: http://mingproduce.theztyle.com
IG: www.instagram.com/ming.pa/
Openrice: https://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=63738402



















沒有留言:

張貼留言