2018年10月30日 星期二

森田藥粧DR.JOU 燕窩維他命B5保濕面膜

好啦好啦~~真係無晒辦法=.="


秋天到~~風吹吹....但皮膚乾乾>"<!


小M我是~~~~超級乾性肌膚!!
最爆係咀唇=.=" 加上面皮簿...一入秋我的面都好緊...T.T 又痛....


不可以再繼續下去!!!


最近收到一隻強勁面膜完全可以幫到我解決晒所有問題~~~


森田藥粧產品系列:
Dr. Jou 系列  燕窩維他命B5保濕面膜
DR.JOU Swiftlet Nest Vita B5 Moisturizing Facial Mask 8 pcs




聚所得知,森田藥粧 DR.JOU是保養品中價格貼地又好用的商品!!
手上呢盒係屈臣氏 (watsons)只係HKD85,已經有8片!又有燕窩又有維他命B5!!


詳細講下先:


燕窩萃取:含豐富胺基酸及多醣體,有效滋養及緊緻肌膚。
維他命B5:有保濕、潤膚、柔敏、舒緩等功效。
日本進口頂級玻尿酸:進一步提升保濕力,精華液深層滲透肌膚。
11種胺基酸:保濕鎖水,有效改善粗糙肌膚,恢復水嫩與彈性。












使用方法:
1. 洗淨卸除臉上彩妝,再以溫水清潔臉部髒汙。
2. 敷用面膜緊密貼合臉部,靜待15-20分鐘取下。
3. 輕按臉部至精華液吸收,精華液可直接擦去或均勻塗抹臉部及頸部。










坦白講,都係保養重要!
女人到了一定年齡,最理想當然是可以逆齡!唔得既話,凍齡都好!
咁就要靠平時既保養。


我皮膚咁乾,如果唔用燕窩維他命B5保濕面膜潤返下,真係好似提早衰老咁>"<,龜裂!!!


不要!!!






打開時,已經睇到好多精華,好足料!
成片面膜都係濕濕的! 好滿足~~~










係面上好貼面,我習慣用精華搽埋頸!








敷完面仲有好多精華,多到可以用來搽埋雙手呀~~~




20分鐘之後,在這麼乾燥的天氣下,面膜都是保守濕潤!










有好多時,都希望外出拍攝可以令狀態更好!


燕窩維他命B5保濕面膜可以幫到我,還可以令我保持最好狀態!




photo by Annie Chung,     Model: Ming
photo by Vincent Ip,     Model: Ming
OKOK~~妹妹們!KEEP 住靚!








____________________________________________________________________________



密室、旅行、飲食、娛樂:


我的美食之旅:

More Reviews on L. Ming FB:

___________________________________________________________________




歡迎邀稿/合作試用/出席活動:
To Connect On:
Email: mingproduce@gmail.com
明太子的生活記事本(我的BB日記) FB:
https://www.facebook.com/puddinghome.hnc/?fref=ts
Ztyle: http://mingproduce.theztyle.com
IG: www.instagram.com/ming.pa/
Openrice: https://www.openrice.com/zh/restaurant/userinfo.htm?userid=63738402


_______________________________________________________________






沒有留言:

張貼留言